Essie – Take It Outside

Har inte målat naglarna på flera veckor för jag klippte ner dom i början av januari. Hade knäckt fyra (!) naglar och jag orkade inte sätta dit tippar så då klippte jag av alla istället. Jag trivs inte alls i korta naglar, plus att dom är ojämna vilket stör mig. Så jag ursäktar mina ojämna korta naglar och torra nagelband.

Take It outside är ett gråbeige”greige”-tonat lack som kom i Essies höstkollektion förra året. Jag har tre lack från den kollektionen och alla dom är fantastiska. Höstiga nyanser, lättmålade och opakta på ett lager. Jag vet inte varför det ser ojämt ut på bilderna, för det är det inte alls. Tycker verkligen om det här och det klär kortare naglar väldigt bra.

DSC_0209DSC_0208

Kommentera

